الاثنين، مايو 18، 2009








فى فنتو ثانيه من الفنتو ثانيات فى لحظه من اللحظات



فى ثانيه من الثانيات فى دقيقه من الدقائق



فى ساعه من الساعات فى نص يوم من نص الايام



فى يوم من الايام فى اسبوع من الاسابيع



فى شهر من الشهور فى سنه من السنين



فى عقد من العقود فى قرن من القرون



فى اللف سنه من الاف السنين فى عصر من العصور



فى حقبه من الحقائب فى زمن من الازمان



فى مكان من الماكن فى حتى من الحتت



فى منطقه من المناطق فى حى من الاحياء



فى مدينه من المدن فى محافظه من المحافظات



فى قطر من الاقطار فى قاره من القارات



فى قاره من قارات العالم القديم فى قاره من قارات العالم كله




فى كوكب من الكواكب فى كوكب من كوكب المجموعه الداخله



فى كوكب من الكوكب كلها فى مجره من المجرات



فى مجره من الكون فى كون من الاكوان



فى خلق من مخاليق ربنا كان



فيه شله من الشلل كانو اصحاب من الاصاحيب



فى جامعه من الجامعات فى كليه من الكليات



فى كليه خارخ الحرم من الكليات اللى خارج الحرم



كليه فى جاردن سيتى من الكليات اللى فى جاردن سيتى



كليه على الكرنيش من الكليات اللى على الكورنيش



كليه سياحه وفنادق من كليات السياحه والفنادق



المهم عشان انا زهقت من اللى من



كانت فى شله جامده جدا جدا جدا عدو 10 جدا عشان انا مكسل اكتب كانو مأضينها لعب وطنتيت وجه وقت الامتحان والله العظيم ذكرو وماسروش فى حاجه وكانو مشين صح فى كل المواد اللى امتحنوها وجائت الصاعقه صاعقه من الصواعق



اللى فى داء ميقدرش يغيره معلش



المهم الصاعقه دى مكونه من زياره عظيمه لمصر من الزعيم العظيم ([{ 'اوباما' }]) عادى لغاية دلوقتى ده شرف لمصر محدش يقضر ينكر ده تمام عشان اللى بالك بالى



انما الصاعقه المدويه اللى بتساوى بومبة هوريشيما ونكازاكى وحزبيا الله ونعم الوكيل




خبر تاجيل الامتحان وشكرا انا مش هقدر اعبر عن هذا الخبر لان اللى بالى بالك ممكن يعرف وانا اروح ادام الشمس عشان اتحرق



يعنى ولا هقول ان احنا هنمتحن 4 مواد فى اقل من اسبوع منهم التاريخ الفرعونى المجيد (حضارة 7000 سنه فاتو) اللى معرفش بندرسو ليه اصلا ايهى ماده والسلام على راى البرنامج اهو كلمه والسلام



والتسويق اللى اراهن اى حد فينا يكن يعرف فيها كلمه غير التسويق طبعا وغير انها بتكلم عن التسويق برضه



ومعنا الآلات الحاسبه ونظم المعلومات هو كفايه اسمها اصلا




المشروع يعنى معلم الياش وادبه هانى ومرؤته المغربى وكرمه فوزى وروقانه توفيق البرنس ليه مكان هو الدكتر بتاعى تمام كده






واصلا اصلا المدتين اللى قبليهم علطول دول التحهيزات اللى اتلغى ولا اتعدل فيها شبتر كامل معرفش لحد دلوقتى وربنا يستر ولا الهوس كيبنج اللى مفيش وقت يتذاكر اصلا ده على اساس انا فى وقت اصلا لاى حاجه ومهو الوقت كتير والدنيا حلوه واخر حاجه المهم ربنا يستر على اللى جاى ودعو لنا



يا جماعه من الجمعات


اعزرونى لو فى خطا فى الكلام فى الحقيقه غلط مأصود من المأصيد



هناك 3 تعليقات:

nasffantom يقول...

مسمعش حد يقول ان الدنيا حلوه لازم نكون رجاله ونقف وقفة رجاله عشان نشوف النجاح السنادى باذن الله

Medhat يقول...

مبرووووووووووووك يافانتوم على اول بوووست ليك من البوستات

وانا اول واحد من الواحايد يباركلك عد الجمايل من الجمايل ديه كلها

ولا انت مبتعرفش تعد علشان صوابعك عنده زغطه من الزغطات اللى ماليه البلد انت طبعا فاهمنى يا فنتومتى looooooooooool

ابو تريكه يقول...

ايه يافنتوم فانتوم قصدي فانتوم انا اعني فانتوم ايه ايه الكلام الكلام الحلو قصدي الحلو يعني الجميل يعني المسكر يعني شاي سكر زياده يعني لبن خالي الدسم يعني شيكولاته يعني انا مش مش عارف عارف قصدي عارف انا انا اللي هو انا بقول ايه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وفي اخر اخر قصدي في نهايه البرنامج قصدي المسلسل او اي حاجه من الحاجات نفسي ولا اقولك اقولك قصدي اقولك مليش نفس عشان فلم اللي بالي بالك شغال وانا قصدي انا وانا وانت !!!!!!!!!!! كفايه كده عشان انا زهقت قصدي مليت اعني قرفت وسمعني اغنيه يامو المطاهر رشي الملح 7مرات !!!!! وفي نهايه البرنامج احب اسال سوال هما ليه 7مرات
والـــــــــــــسلام علــــــــــيكم ورحمه الله وبركاته