السبت، أبريل 11، 2009

أنا واللهى مذاكرتش ولا حاجة




مش عارف أنا اعمل إية الايام بتجرى كدة لية والواحد لا بية ولا علية
أنا واللهى مذاكرتش ولا حاجة
أنا عارف إن أنا غلطان طول السنة وأنا عطلان وأنا خلاص هيجيلى جنان
أنا واللهى مذاكرتش ولا حاجة
الإمتحانات على الأبواب وأنا لسة مفتحتش ولا كتاب
ولا حتى ملزمة ولا حاجة
فى مواد كتير قرفانى وأنا مش لاقى معاها طريقة
المنظمات مجننانى محسسانى بزهق وضيقة والشركات مدوخانى وعملالى فى دماغى حريقة
وأضح أوى أنها مواد بيئة
الإمتحانات على الأبواب وأنا لسة مفتحتش ولا كتاب
ولا حتى ملزمة ولا حاجة
فاضل شهر وأمتحن فى مواد معرفش حاجة فيها يمكن علشان مذكرتش حتى الكتب أنا راميها
أنا عارف أن أنا مقصر دة فى مواد مش عارف أساميها
أهى حاجة ربنا بلانى بيها
الإمتحانات على الأبواب وأنا لسة مفتحتش ولا كتاب
ولا حتى ملزمة ولا حاجة
Shahieno

هناك 4 تعليقات:

Medhat يقول...

مين سمعك يا حاج انا والله معرفش ايتها حاجه فى المواد ديه كلها وياااااااااارب يستر .... وبعدين ايه الصوره الجامده ديه انت كنت معتكف فى الكله ولا ايه وفر الدقن والشعر لايام المذاكره ههههههههههه

shahieno يقول...

حبيبى يا عمرى أنا كلى جراح لو كنت حبيبك سيبنى أرتاح

تووحة باشا نورت المدونة يا عم الحج
كلنا فى الهوا سوا يا عزيزى
وبالنوسبة للصورة معلش بقى الدقن دى يعنى قال الواد بي>اكر ومقطع نفسة
يعنى أهو الواحد يعمل أى حاجة توحى للناس انة مركز
سلااااموز

maiosha يقول...

ههههههههههههه
انا فرحانة فيكم فرحة ام احمد يوم فرح بنتها مسعدة
ههههههههههههههههههه

وقال بتبلى الشربات ليه يا أم احمد قالت والله ما أنا عارفة

شاطر يا شادى ركز انت بس فى تأليف وتلحين الأغانى كده عن الامتحانات وسيبك من الإمتحانات نفسها

وبكرة نتفرج عليكم .. كلها شهر يا جميل

ههههههههههههههههه

وايه الصورة الرائعة المتألقة دى يا شادى.. يعنى هتتصور وتنشر الصور على خلق الله.. كنت أعمل حركة جدعنة كده وإحلق يعنى
يالا مش مهم كله يهون علشان خاطر الامتحانات

ربنا معااااااااااكم

Medhat يقول...

هههههههههه هتشرب الشربات على فشلنا الذريع والفظيع فى الكليه والمشروع ,
وسمعونا احلى سلام لطلبه فرقه 19 اجرام واللى هيشربوا الشربات مع ام احمد علشان فرح بنتها مسعده

هههههههههه قال مسعده قال ديه هتبقى محزنه مش مسعده,
تيك كير ياريداله من الامتحانات ومن المشروع وسى يوو سوووووون

وماشى يا ميوشه فرحانه فينا عموما كل واحد ليه زنقه وبكره نفكرك ونشرب شربات الحاج ميووش هههههههههههه